تقویت تجهیزات نیروی دریایی سپاه در دستور کار-راهبرد معاصر

تقویت تجهیزات نیروی دریایی سپاه در دستور کار

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با تمام توان در حال ارتقاء سطوح کیفی و کمی نیروی انسانی و همینطور تجهیزات موجود و مورد نیاز در نیروی دریایی هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 22
کد خبر: ۷۱۰۶
به گزارش راهبرد معاصر؛ دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به مدت دو روز همزمان با اولین روزهی عید نوروز، به منظور بازدید و ارزیابی آمادگی یگانهای این نیرو به جزایر مختلف خلیج فارس سفر کرده است، طی سخنانی، به نقش بسزای سربازان جان بر کف و مخلص در حراست از مرزهای آبی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت مقدس سربازی برای جوانان عزیز در جمع ما آن هم در این نقطه از جغرافیای سرزمینی بسیار باارزش بوده و اجر آن هم از سوی پروردگار عالم بسیار با ارزش خواهد بود.

دریادار تنگسیری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه برای مقابله با هر نوع تهدید از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، از اقتدار نظامی و همچنین انگیزه بالای موجود در این نیرو یاد کرد و افزود: با تمام توان در حال ارتقاء سطوح کیفی و کمی نیروی انسانی و همینطور تجهیزات موجود و مورد نیاز در نیروی دریایی سپاه هستیم.

وی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به خصومت و دشمنی دشمنان  برای تضعیف جمهوری اسلامی اظهار داشت: وعده خداوند حق است و ان شاءالله ما پیروز نهایی این مبارزه حق علیه باطل هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: دشمنان این نظام نمی دانند که هرچقدر به این ملت مسلمان، مومن و انقلابی فشار بیاورند ایمان به خداوند و امیدمان به پیروزی بیش تر می شود و ان شاء الله آینده از آن ما خواهد بود.

دریادار تنگسیری در جریان این سفر دو روزه تعدادی از رزمندگان و خانواده های آنان و همینطور سربازان را مورد تشویق و تکریم قرار داد.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار